Nejmodernějšíplatforma pro prodej vstupenek v mnohém ulehčí pořadatelům akcí i jejichnávštěvníkům. Zahájení předprodeje do pěti minut, nejnižší poplatky propromotéry i možnost pro zákazníky zaplatit prostřednictvím oblíbeného PayPal –to vše nabízí nový smsticket. Ticketingová síť smsticketfunguje třetím rokem a představuje spojení špiček nejen hudební branže –producenta a majitele jednoho z největších hudebních webů v Česku Bandzone.czMichala Nováka, zkušeného promotéra a produkčního Oldřicha Brzobohatého,vývojářské společnosti s dvacetiletou tradicí AXIMA a přední digitální agentury2FRESH. Výsledkem je nejmodernější platforma určená pořadatelům kulturních iobecně společenských akcí, a to bez ohledu na očekávanou návštěvnost. Popilotním dvouletém provozu mezi společníky vstoupila i prestižní kreativníagentura 2FRESH, která téměř celý další rok pracovala na novém grafickém kabátuslužby i jejím zjednodušení pro uživatele.
„
Pokaždý, když jsem simusel jít pro lístek do jediného okýnka v Praze, tak abych ho mohl někomu dáttřeba jako dárek anebo jsem platil peníze za doručení e-ticketu, jsem snil otom, že jednou zprovozním síť, kde bude vše jinak. Zároveň jsem jako pořadatelmalých rockových akcí roky toužil po rychlém předprodeji, který má smyslspustit i třeba jen pro 50 návštěvníků. I takové akce si zaslouží profi službya propagaci, říkal jsem si. U velkých sítí jsem se necítil moc pohodlně, spíšse mi zdálo, že jsem jim s tak malou akcí na obtíž. Když mě oslovili Karel sOldou (spoluzakladatelé smsticket.cz), bylo to něco jako vesmírný znamení.Věděl jsem okamžitě, že to je přesně to, co jsem chtěl už dlouho udělat,“přibližuje okolnosti vzniku Michal Novák, kytarista kapely the.switch asoučasný spolumajitel smsticket.
Není divu, že i přeskrátký čas si k smsticket předprodeji našlo cestu téměř 500 pořadatelů akcí vČR. Ti nejčastěji oceňují rychlost nasazení akce, sledování prodejů online adodatečné propagační služby jako např. cílená promo SMS na návštěvníkykonkrétních akcí.
A jak to celé funguje?Promotér prostřednictvím přehledného online rozhraní zahájí jednoduše a v řáduněkolika málo minut předprodej vstupenek. S využitím vestavěných propagačníchnástrojů přímo v administraci předprodeje dá vědět o své právě založené akcimnoha potenciálním návštěvníkům. Ti pak mohou vstupenky nakupovat buďstandardní cestou jako v libovolném e-shopu anebo odesláním SMS zprávy v jasnědefinovaném tvaru. Obratem obdrží vstupenku jak do mobilu, tak na e-mail.Nemusí ani nic tisknout, vstupenka, stejně jako celá webová aplikace, je plněpřizpůsobena mobilním telefonům. Při vstupu na akci pak jen ukáží personálusvoji vstupenku a mohou se jít bavit! Výhodou online nákupu na smsticket.cznavíc je, že jako jediná síť nabízí i platby prostřednictvím stále populárnějšíslužby PayPal.
Proč ještě zvolitsmsticket, pokud patříte mezi promotéry? - propagační nástroje šité na míru každé akci; v případě větší akce možnost individuální podpory – facebookové kampaně, google kampaně, lepší inzertní podmínky na partnerských webech
- díky našemu chytrému propojení s Facebookem se o propagaci akce starají také samotní návštěvníci
- všechny akce jsou zobrazovány u partnera Bandzone.cz – největší hudební komunity v ČR a nejrozsáhlejší online databáze koncertů.
- stále se rozrůstající síťpartnerských webů, které akce zobrazí okamžitě po nasazení do prodeje
- nejlevnější ticketingová síť v ČR – provize pouze 5% z prodané vstupenky; žádné další poplatky pořadateli nejsou účtovány (náklad na transakci uhradí návštěvník, podle zvoleného typu platby)
- možnost platby prostřednictvím PayPal – nejoblíbenější virtuální peněženky na světě
- nastavitelné zdražení vstupenek v čase nebo podle prodaných kusů – early birds jako skvělá pobídka pro návštěvníky ke koupi
- veškeré prodeje je možné pozorovat v reálném čase online v přehledných grafech
- odbavení vstupenek probíhá naprosto jednoduše pomocí Android aplikaceSmsticket Brána, která je zdarma ke stažení
- vyplacení tržby z akce si určují pořadatelé sami, na účet bude odeslána do druhého dne
- možnost uvědomit návštěvníky předešlých akcí o novém předprodeji - chytré propagační nástroje založené na dokonale zacílených reklamních SMS zprávách.
“Děláme ticketing jinak,než bylo doposud běžné. Jsme první předprodej opravdu pro všechny pořadatele,nezáleží na velikosti akce, ani na ceně vstupenky. Máme každému co nabídnout.Měníme zaběhlé principy a dáváme pořadatelům do rukou silný nástroj. V tomtotrendu budou následovat všechny další novinky, které ještě do konce rokupředstavíme. Jde nám o celkovou liberalizaci vstupenkového trhu a zpřístupněníkvalitního on-line předprodeje pro kohokoliv, na jakoukoliv událost,” dodává zakladatelsmsticket Oldřich Brzobohatý.
www.smsticket.cz .
Kateřina Červinková
BRNOKONCERT
Minská 15, 61600 Brno
T/F: +420 541 240 623
www.brnokoncert.cz
www.mersey.cz
www.vstupenkomat.com
www.metropolitniples.cz