Přihlaště svůj tým!Registrace prodloužena do 18.září.
Praha, 12. září 2013
- Dvanáctý ročník fotbalového turnaje Coca-Cola Školský pohár se blíží ke startovní čáře a školy mají posledních pár dní na to, aby do soutěže přihlásily své týmy. Hrát se bude opravdu o hodně! Vítězové a vítězky budou moci poměřit své síly se slovenskými protějšky a sehrát mezinárodní superfinále o to, kdo pojede na zahraniční fotbalový zájezd. Výjimečná odměna ale čeká nejen na vítěze! Pro všechny týmy, které postoupí do druhého kola turnaje, si organizátoři připravili velké fotbalové překvapení!„Stát se mistrem světa je touhou každého fotbalisty, ale pouze těm nejlepším se to podaří. Coca-Cola na okamžik splní tento sen všem účastníkům Coca-Cola Školského poháru 2014, kteří se probojují alespoň do druhého kola turnaje. Ti pak budou moci zažít výjimečný pocit, jaký zažívají jen světoví šampioni,“ láká školy Jakub Loos, manažer projektu Coca-Cola Školský pohár 2014 a dodává: „
Víc zatím nemohu prozradit, rozhodli jsme se ale kvůli této novince posunout i uzávěrku přihlášek do turnaje až do 18. září. Tak neváhejte a přihlaste svůj školní tým!“Více informací, včetně přihlašovacích formulářů naleznete na stránkách
http://www.skolskypohar.cz/a na Facebooku
http://www.facebook.com/SkolskyPoharZáštitu nad turnajem Coca-Cola Školský pohár 2013 převzalo Ministerstvo školství mládeže
a tělovýchovy České republiky a Fotbalová asociace České republiky.
Mediálním partnerem projektu je magazín ProFootball.
O turnaji Coca-Cola Školský pohárCoca-Cola Školský pohár je celorepublikový fotbalový turnaj určený pro žáky a žákyně druhého stupně základních škol a gymnázií s osmiletým vzdělávacím programem. Týmy se utkávají nejprve
v kvalifikačním místním předkole, odkud mohou postupovat do prvního obvodního, druhého okresního až do třetího krajského kola. Finálový turnaj pak určí účastníky takzvaného superfinále, kde se vítězové a vítězky utkají s nejlepšími týmy slovenského turnaje. Všechny zápasy turnajů se hrají podle oficiálních Pravidel fotbalu FIFA, Soutěžního řádu a ostatních platných předpisů FAČR, pokud nejsou upraveny jinak s ohledem na zvláštnosti těchto školských sportovních soutěží. Od druhého kola řídí zápasy delegovaníprofesionální rozhodčí. Cílem projektu organizovaného společností Coca-Cola je umožnit mládeži smysluplně trávit volný čas a dbát na vyvážený životní styl, ke kterému patří i správný pitný režim.
O společnosti Coca-ColaSpolečnost Coca-Cola (NYSE: KO) je největším výrobcem nápojů na světě a osvěžuje zákazníky téměř 500 značkami perlivých a neperlivých nápojů. Spolu se značkou Coca-Cola, která je uznávána jako nejcennější značka světa, patří do portfolia společnosti šestnáct značek s hodnotou v řádech miliard dolarů. Jsou to například značky Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Cappy nebo illyissimo. Coca-Cola je v celosvětovém měřítku největším dodavatelem perlivých nápojů, džusů, džusových nápojů a čajů a káv k okamžité spotřebě. Prostřednictvím největšího nápojového distribučního systému na světě si spotřebitelé ve více než 200 státech vychutnávají nápoje společnosti v množství více než 1,8 miliardy porcí denně. Společnost Coca-Cola se trvale angažuje v budování udržitelných společenství a zaměřuje se na iniciativy, které chrání životní prostředí a šetří přírodní zdroje, podporuje aktivní a zdravý životní styl, vytváří bezpečné a otevřené pracovní prostředí pro své spolupracovníky a podporuje hospodářský rozvoj ve společenstvích, kde působí. Společně s výrobními a distribučními partnery patří mezi desítku největších soukromých zaměstnavatelů. V Coca-Cola systému pracuje více než 700 000 zaměstnanců. Další informace naleznete na webové stránce http://www.thecoca-colacompany.com/nebo http://www.coca-cola.cz/. Kontakt: Jiří Hubička
Neopublic Porter Novelli
+420 774 741 473
mailto:jiri.hubicka@neopublic.czJakub Will Loos
Coca-Cola ČR/SR
+420 725 590 021
mailto:jaloos@coca-cola.com